Kako funkcioniše
Sa aspekta kupca/gosta
Dolaskom na domenu, kupac može da istražuje ponude za sebe i ukoliko želi da rezerviše neku od odabranih ponuda, šalje upit koji Agent prodaje provjerava i odobrava ili poništava. Ukoliko je rezervacija odobrena, korisnik bira najprikladniju opciju za kupovinu, te dobija podatke za uplatu avansa za rezervaciju u iznosu od 30% ukupne rezevacije. Rok za plaćanje avansa je tri (3) radna dana. Gost dobija potvrdu na e-mail o svakom koraku vezanom za rezervaciju.
Sa aspekta ponuđača/organizatora
Dolaskom na domenu, ukoliko ponuđač/vlasnik nekretnine želi da postavi sopstvene usluge ili kapacitete na platformu Halal-odmori.ba, javlja se putem telefona adminstratorici stranice g. Naidi M. Fazlić
Tel. 061 583 640
Ili putem maila
info@halal-odmori.ba.
Maksimalna zaštita
Svim korisnicima želimo pružiti maksimalnu zaštitu od lažnih rezervacija, neodgovornog ponašanja i ostalih neugodnosti iz svijeta ugostiteljstva i turizma.
Upravo zbog toga uvodimo politiku tri (3) prijave koja će se odnositi na prijavu ili gosta ili ponuđača koji nije ispunio uslove fer poslovanja.
Agent prodaje ima pravo na osnovu informacija ponuđača da prijavi gosta/korisnika u sljedećim slučajevima:
– nepojavljivanje gosta na dogovorenu rezervaciju
– nedolično ponašanje gosta
Tri prijave nepojavljivanja – no show, znače nemogućnost daljnjih rezervacija gosta.
Također, ukoliko gost prijavi ponuđača za
– nedolično ponašanje,
– otkazanu rezervaciju na licu mjesta (odobrena rezervacija na platformi, korisnik došao, ali ponuđača nema ili izjavi da su kapaciteti popunjeni)
– skrivene troškove
– promjenu cijena na licu mjesta
Tri prijave ovakvog ponašanja znače brisanje ponude ponuđača/vlasnika nekretnine sa platforme.
– Vlasnik nekretnine je obavezan da postavi cijenu bez ikakvih skrivenih troškova kako kupce ne bi doveo u zabludu.
– Vlasnik nekretnine garantuje da je vlasnik dostavljenih fotografija.
– Agent prodaje djeluje kao posrednik između Vlasnika nekretnine i trećeg lica – kupca.
– Halal odmori (agent prodaje) je odgovoran za korektno i adekvatno posredovanje u skladu sa pravnim propisima koji su na snazi.
– Dužnost Ponuđača- vlasnika nekretnine je i da naplati troškove boravišne takse trećih lica – kupaca smještenih u njegovim kapacitetima posredstvom Agenta prodaje.
Uslovi otkazivanja rezervacije smještajne jedinice
Vlasnik nekretnine može otkazati rezervaciju do mjesec dana prije dolaska u iznimnom slučaju uz povrat cjelokupnog iznosa avansa.
Kupac nema pravo na povrat uplaćenog avansa ukoliko otkaže ugovorenu rezervaciju smještajne jedinice bez opravdanog razloga i u vremenu kraćem od 20 dana prije početka iste.
Troškovi transakcije i računovodstva iznose 5% od ukupnog iznosa avansa.
Uz dostavljanje adekvatnih dokaza, kupac može otkazati rezervacije u slučaju objektivnih opravdanih razloga (viša sila, bolest, smrtni slučaj u porodici, povreda i sl.) do 5 dana pred dolazak. U ovom slučaju kupac ima pravo na povrat avansa u iznosu od 100%, umanjenog za trošak transakcije.
Za ocjenu opravdanosti otkazane ugovorene smještajne jedinice kupac je dužan na halal-odmori.ba dostaviti relevantne dokaze uz pismeno obavještenje/zahtjev o otkazivanju iste/og.
Otkazivanje rezervacija od strane Ponuđača
U slučaju otkazivanja ugovorene usluge rezervacije smještajne jedinice od strane Ponuđača, a treće lice – kupac je prije toga uplatio ugovorenu uslugu žiralno u iznosu avansa ili kartično u iznosu avansa putem Halal-odmori.ba platforme, u tom slučaju Agent prodaje je dužan izvršiti povrat novca trećem licu – kupcu u iznosu 100% plaćenog avansa ili po želji kupca ponuditi mu alternativni smještaj istih ili boljih karakteristika.
Ukoliko Ponuđač ne obavijesti Agenta prodaje minimalmo mjesec dana prije datuma rezervacije da otkazuje predmetnu uslugu iako je treće lice/kupac uredno izvršio plaćanje avansa u tom slučaju Agent prodaje zadržava pravo da obriše oglas za smještajnu jedinicu Ponuđača, te zadrži cjelokupnu Ponuđačevu zaradu za taj mjesec i trećem licu kupcu vrši povrat novca u iznosu od 100% uplaćenog avansa ili po želji kupca ponudit mu alternativni smještaj istih ili boljih karakteristika.
Odricanje od odgovornosti
Halal-odmori.ba je platforma koja služi samo i isključivo za povezivanje korisnika/gosta i ponuđača turističkog kapaciteta/aktivnosti/događaja putem oglasa. To znači da Halal-odmori.ba, niti bilo ko od naših agenata, ne odgovara za sljedeće:
- direktno ili indirektno nastalu štetu i gubitke;
- gubitak profita;
- povrede časti i ugleda;
- neispravne opisne informacije (neispravni kalendari dostupnosti, lažne fotografije, lažne recenzije);
- štetu nastalu uslijed nemogućnosti korisnika da pristupi platformi;
- bilo kakvu vrstu lične tjelesne povrede, smrti, ili oštećenja objekta za izdavanje
- lični osjećaj nezadovoljstva, pogrešno interpretirane informacije, neodgovorno ponašanje
- bilo kakvu štetu nastalu overbookingom (preklapanjem rezervacija), nepojavljivanjem gosta ili ponuđača;
- sva dešavanja koja nisu pod našom kontrolom
Halal-odmori.ba će kao platforma za oglašavanje uvijek nastojati da poboljša iskustvo gosta/korisnika i ponuđača, ali ne odgovara ni za kakvu štetu nastalu nepoštivanjem pravila platforme. Svaki korisnik platforme mora prihvatiti Uslove korištenja i ponašati se u skladu sa napisanim pravilima.